Friday, 24 February 2012


hari berganti hari , aku rasa bahagia sgt x mcm sebelum2 nie sedih je , aku harap bahagia aku dapat nie kekal , aku dah tak sagp sedih , cbb sedih tu menyakit kan , hanya diri kite je rasa semua tu orang laen tak tahu , aku  harap dugaan yg datang nat tak sesakit mcm bulan2 lepas , kite nie tak sah kalau tak ade dugaan kan , tapi tak ape aku terima munkin allah nak uji kami , amin  aku kuat kan diri untuk terima semua nie, terima kasih jugak dekat my husband cbb ade disisi aku teman hari2 aku , nie aku rasa arh kan tapi tak tahu kalau dye , sekarg dye bayak jage aty aku , dye tak nak aku jatuh dekat orang laen  , aku suka cara dye kongkong aku ,cara dye manje dgn aku , cara dye bagi kasih sayang , semua tu aku hargai sgt2 , makasih untuk semua nya  , aku harap tak ade orang 3,4,5,6 , biar kan kami terus mccm nie ,
   

daddy maaf kan mummy k , cbb berape hari nie mummy tak teman daddy mcj , mummy harap daddy phm mummy , tapi yang pasti , mummy tetap sayang kan daddy sampai bile , rasa sayang tu tak akan hilang , selagi daddy masih ade disisi mummy , i love you so much daddy ,  mummy selalu miss daddy tau :) 
jage aty mummy tau jgn bagi dye pecah , kalau pecah ! sungguh sakit daddy , :( 

Friday, 10 February 2012

awww! berapa hari yang lalu kayra dgn dany nak putus ! dah nak dua kali tapi x jadi ! cbb mummy kayra x izin kan cbb mummy nak tgk kiteowg sentiase bahagia je ! niat memg nak putus ! tapi dgr cakap mummy ! kayra bg peluag lagi dekat dany ! kalau x memg bey2 jawap iye! memg berat kite nak lepas kan owg kite sayang ! tapi ade batas dye jugak ! harap kali nie dye x buat perangai lagi ! semoga dye dah sedar  atas ape dye buat ! nie peluang terakhir untuk dye ! amin hubungan kiteowg kali nie semagkit oky ! harap seterus iye oky je ! penat kayra kalau gadoh je ! bosan gitu 

Thursday, 2 February 2012

COMEY KAN KURA2 NIE HIHI

 CARA MEMELIHARA KURA-KURA
 hihi ! sumpah hari nie best gile walau pown tadi  ade sakit aty tapi x ape kayra phm ! tapi jgn sampai aty nie sakit sgt nant laen jadi iye ! tadi kaya , dany , aien  maro ! g tasik shah alam , yg besty tu kayra n kawan g satu tempat nie g bagi kura2 makan roti ! comey2 kura2 makan boleh pulak tu dany tangp kura2 kecik comey gile untuk kayra hihi ! perasaan pulak aku nie ! x pasal2 hujan pulak terpakse arh kami dok dekat bawah jambatan hihi ! kecian maro nak kura2 tapi x dapat tangp cbb susah nak tangp munkin x ade rezeki x ape laen kali mane tahu ade amin :) ! kayra janji akan jage kura2 tu dgn baek ! bagi mamam biar cepat besar biar tembab macam tuan dye (dany) hihi !kenangan tu kayra x akan lupe kan sampai bile2 ! makasih untuk semua ! ilysm :)






                                                                            YANG BENAR : NUR KHAIRIAH MOHD NOOR <3

Wednesday, 1 February 2012

aww! berape hari yg lepas kayra gadoh besar dgn dany , sampai kayra nak putus dgn dye ! dah nak putus akak angah dgn mak cakap jgn cbb satu keluarge dah sayang dany ! x akan pasal dye kiteowg nak putus ade betul jugak cakap mak kayra :) ! dengan pikiran matang kayra terima dye balik dalam hidup kayra ! kalau lagi sekali berlaku kayra x akn terima dany lagi ! susah kalau aty pompuan dah keras ! jage arh baek2 seblom aty kami keras hihi :) sekali tak nak tetap x nak :) ! biar akan semua tu berlalu asal kan tak terjadi lagi , amin! tapi dgn b'kat semua yg berlalu , kayra dgn dany semakin manje n rapat amin kalau bende nie terus macam nie harap alah kekal hubungan kami ! kayra dah penat untuk jalanni semua dugaan nie ! tapi walau mcm mane pown kayra kena tahan untuk hubungan kami jugak ! hanya tuhan je tahu bertapa saya iye kayra dekat dany ! berat tau kalau lepas kan dany tapi kalau terpakse kayra akan lepas kan ! kayra susah owg iye untuk phm n setia ! tapi kalau dye telah setia sye akan tetap setia ! kayra harap semua bende lepas x akan jadi lagi kayra x sgp sayang ! satu hal kayra x suka bile pompuan sentuh dany ! kayra mampu senyum tapi hanya tuhan tahu bertapa sakit iye aty kayra ! sekarg kayra senyum x akan cakap ape2 cbb kayra malaz nak buka mulut ! takot aty owg terluka ! biar aty kayra sakit :) kayra rehdo :) ! sayang ilysm n kayra janji x akan tingl kan ucuk kalau x ade cbb ! kalau ade cbb maaf kan kayra cbb x boleh terus kan ! cbb kayra  x nak tambah sakit ! harap ucuk phm ! ya allah kuat akan aty kayra untuk terus tempuhi semua dugaan mu nie ! setiap derita mesty ade jalan yg akan bahagia kan seseowg ! 
maaf kalau berape bulan nie kayra sakit kan aty sayang ! kayra x ade niat kayra nak tgk sejauh mane dany sayang kan kayra ! semua yg kayra wt dany tabah menjalani iye ! terima kasih hari semua yg telah dany wt kayra happy sgt2 ! kayra  akan hilang kan memori kite berjalan kemane pown jua! kalau satu hari nati kalau kite x ade jodoh ! kenangan kite kayra akan ingt sampai bile ! walau pown masa tu kayra ade penganti dany ! M.D.P tetap dalam aty kayra! sayang kamu selame iye :)  
                                                                                        SAYANG KAMU KETAT2
                                                                             YANG BENAR NUR KHAIRIAH MOHD NOOR <3

Thursday, 19 January 2012

bagi koowg bende tu sikit tapi nie soal aty dan berasaan , hati pompuan susah kite nk jage cbb aty pompuan lebut , jgn sampai aty kami keras sush nanti , aku x kan terasa kalu bende tu x menyakit kan aty , maaf kalau aku nie kuat buruk sange ,   aku pown x nak jadi mcm tu , tapi awak x tahu aty saya dah puas di maen kan oleh laky,Cukup arh ape yg dyeowg dah buat , fiknah ,kianat, SUMPAH , aku fobia dgn semua tu , aku mahu satu jujur itu dah cukup , aku x kesah ko nak ingt ke ape pasal masa lalu , memg x di nafi kan , semua owg dalam dunia nie susah nak lupe kan masa lalu , tapi tlg arh jage sikit persaan aku , seolah2  , ko ingt dye lagi cara2 ko cakap mcm entah aku pown x tahu , ko penah pikir x , kadang2 aku cakap pasal bende lepas cbb , ko    kadang2  cakap pasal dye . aku sakit tahu x sakit iye mcm mane , ko x tahu cbb ko x ade dalam diri aku . ko x tahu , jujur aku x penah mcm nie , bodoh , akan  aku , cbb laky aku jadi mcm nie , aku x kesah janji aku x tipu diri aku yg aku sayang kan ,  aku sgp wt ape aje asal kan , ko appy , semua owg x tahu aku pendam kan perasaan mcm mane , x semua tahu , aku x nak owg rasa sakit , biar aku yg sakit , maaf kalu aku x luah kan , cbb aku x nak koowg rasa ape aku rasa , sumpah cukup aku rasa sakit dulu , aku x nak rasa lagi sakit dye terlalu dalam , x semua owg rasa mcm nie , sape tahu kesah aku , je tahu mcm mane rasa sakit tu , x penah aku tulis blog sampai nangsi seterok nie , sumpah sakit , aku x mintak lebih hanya kasih sayang , (aku pown bosan gadoh ko ingt aku suka ke mcm nie , aku x suka , aku dah puas dgn gdoh dalam hubungn , 5 tahun aku dah rasa sakit hati , deki ,kianat ,curang ,) <------bagi aku memg dah nasip aku mcm nie , kalu ko rasa aku bukan terbaek untuk engkau lepas kan aku ,dengn cara baek , cbb aku x sgp , aku ade alah aku , aku x nak jadi owg laen , aku manusia ade aty dan perasaan , AKU NAK ENGKAU TAU ,KALAU KITE X BERSAMA AKU TETAP SAYANG ENGKAU DAN X ADE SAPE BOLEH GANTI KAN KO DALAM HATI AKU , 
 
                                                                                      SALAM SAYANG UNTUK DANIAL 

Tuesday, 17 January 2012



ya allah kenapa aty kayra sakit sangt , bile dye sebut tentang ex dye , hati kayra sakit sgt nak mampos , kayra x kesah nak cakap pasal dye , tapi paling pedih bile cara2 awak dgn dye , seolah2 kite bersama awak ingt dye bukan saya , semua tentang saya awak ingt dye , saya tahu kadang2 kite cakap pasal Ex  , tapi bende saya bersama dye , saya x nak bg tahu cbb , saya jage aty awak , cbb saya x nak awak rasa sakit , maaf kalu saya majuk tadi , saya majuk ade cbb , seolah2 awak ingt dye bukan saya , (saat bersama) , awak kite dah nak masok 4 bulan , x akan awak nak igt dye lagi , dye penah x pikir  pasal awak , x akan , memg x di nafi kan , saya pown igt ex tapi saya ,dah buang semua tu , cbb saya nak awak je dalam aty saya ,walalu pown saya susah lupe dye tapi saya cube untuk lupe dye ,dgn izin allah saya dah lupa tentang dye owg , awak saya tahu awak susah lupe dye , saya phm , izin kan saya pergi , awak pikir arh dgn baek , untuk hubungan kite , kalu pisah itu terbaek , kita jalani , k , awak g dekat dye , klau dye x boleh bahagia kan awak saya sentiase tunggu awak (ini contoh kalau itu awak nak ) kalau x nak bg saya masa untuk saya tenang , awak kalu saya x syg awak x arh saya berubah , secepat mcm tu, ade ke owg nak berubah mcm tu sekali , x ade kan , x tahu arh kalau awak ade jumpe lebih baek daripada saya  ! munkin nie semua dugaan untuk kayra bile dah berubah , dgn masalah keluarge lagi , x ape kayra tabah hadapi semua nie , walau pown aty sakit , kayra tetap senyum untuk semua nie , hanya kayra nak bg tahu kayra terlalu sayang kan kamu , tlg phm kayra kali nie kayra nak mintak tlg , bg kayra tenang , harap awak phm saya ? 


                                                                             ! YANG BENAR NUR KHAIRIAH MOHD NOOR!

Friday, 13 January 2012


aww, tak sabar iye aku nak berubah mcm dekat gambar dekat ats nie , amin t'buka jugak aty aku , makasih allah ko telah buka aty ku , makasih jugak kt ucuk cbb, telah ubah ayg n bagi semamgat kt ayg  untuk berubah ,harap2 bile aku beubah pada tangl 22.01.2012 bdy akq , hubungan aku dgn dye lebih baek  , n semoga kiteowg kekal ,tabah kan jiwa kami untuk terus bersabar , x lame lagi hubungan aku dgn dye nak masok 4bulan , harap dugaan yg datang kiteowg tabah menjalani :) ilysm sayang ,aku sentiase cayang dekat ucuk :)