Saturday, 31 December 2011

awww, semalam gembira sgt aku , makasih sayang cbb bawak ayg g jalan2, makasih bayak2 jugak cbb bawak ayg pergi titiwangsa akhir iye ayg dapat jugak pergi sane , ayg ingit lagi masa tu ,kita ak cari taman titiwangsa , kita jalan panas lax tu , tapi ayg x kesah cbb ade sayang masa tu ayg rasa , bahagia sgt mcm x percaya je , kita boleh jalan sama2 dua owg je mcm mimpi pown ade , ayg rasa tenag je bile sampai taman titiwangsa , ucuk ayg nie bayak betul dye mamam semalam , ayg cuap sayang sweet kan masa tu , ingt lagi ayg picit kaki sayang ,, ayg tarik bulu kaki sayang , kelakar kan masa tu , kita asik gelak je sakit tau perut ayg :) pastu kita jalan nak g lrt , nak g bukit bintang , sampai kt sane kita jalan kt pavi pusing kjp kt sane pastu kite g bukit bintang , jumpe pulax maro , errrrm, jalan kt ts pulax kjp terus jalan nak g lrt nak g bandar tasik selatan , nak mto terus g umah aku , g mamam dgn keluarge aku , aku mcm x percaya je ayah boleh restui hubungan kite , pertama kali ayah boleh terima sayang tau :) ,pastu kita lanjut kan perjalan kita kt pyrmd , pusing jumpe pulax ci madi . aku dgn dye g kt luar pyrmd dok2 kjp kt sane , nak dekat2 pukul dua belas , aku ,akq n dye , maen mcm budak kecik lari2 , ape pown aku appy sgt , tau cbb x penah aku rasa bahagia mcm tu , makasih sayang untuk semua iye , pas bunga api  kua , aku lax rasa nak minum air g tampat biasa kitaowg selalu lepak , tibe2 asha ajak lepak minum2 , sampi je  kt sane aty aku panas sgt bile tgk muka pompuan tu , panas gile hati aku , mood aku terus hilang , mcm x ade mulut pulax nak cakap , suka sgt pas2 , mcm !!#!@$#$%%$^^&^*&^  , sayang ayg mintak maaf tau kalu semalam mood ayg hilang , cbb tgk muka DYE !
ilysm sayang  ,
ohh iye lupa pulax ,
azam aku 2012 nie , semoga aku dgn dany kekal ameen, semoga ape dye kami ingt kan tercapai ,
2: semoga aku dapat kerje , lebih bagos ameen :)
            
                                                                                    YANG BENAR: NUR KHAIRIAH MOHD NOOR

Friday, 30 December 2011

*watak*; pompuan : ayg 
              :laky : sayang


ayg: Sudah sampai masanya kita berpisah .
sayang: Berpisah ? kenapa ? kenapa baru sekarang ? kenapa tak 2-3  bulan lepas?
ayg: Kita harus berpisah jugak .
sayang: Apa salah saya ? kalau ada salah , saya janji akan berubah .
ayg : Dah malam kenalah berpisah ! sayang tak nak balik ke ?
sayang : laa , ingatkan apa . aish :-P
♥ / ♥ 



Thursday, 29 December 2011

aww, sedih sungguh hidup aku ,x abis2 dgn masalah , bile semua nie nak abis , tapi x ape aku tabah dgn semua nie , munkin allah nak uji aku , kadang2 aku t'taye2 ape salah aku sampai semua owg nak sakit kan aty aku , aku pown nak rasa bahagia jugak mcm owg laen , nak rasa jugak appy je x ade masalah , tapi nak wt mcm  mane aku terima , nie munkin dugaan sikit blom lagi yg besar punya , tapi ape2 pown aku rasa sgt  appy, cbb ade kawan yg phm aku , n my sayang yg selalu bg smgat kt aku , aku akn kenang jasa koowg ,

Tuesday, 27 December 2011

Saya Tak Perlu Wajah Cantik Awak..!
Saya Tak Perlu Duit Berjuta2 Awak...!
Saya Tak Perlu Kereta Mewah Awak....!
Saya Tak Perlu Pangkat Tinggi Awak.....!
Saya Tak Perlu Populariti Awak.....!
Yang Saya Perlu Hanyalah Ketulusan Hati Awak Mencintai Saya......♥
_____________________________________________________________
Saya Suka Awak | Saya Sayang Awak | Saya Cinta Awak | Saya Rindu Awak

Monday, 26 December 2011

hari berganti hari , kena dgn aku nie , rasa sayang aku dekat dye nak mankin kurang , ya allah , aku sayang kan dye :( , tapi nape dgn aku nie , sayang ! ayg mintak maaf klu rasa cyang dulu dh makin kurang , ayg pown x nak jadi mcm nie , tapi aty ayg , ayg harap  sayang boleh wt hari yg dulu kembali balik , ayg pown x nak sakit kan aty owg paling ayg cyg , tapi x ape ayg akn cube , untuk jadi mcm dulu , ayg akn wt hubungan kite mcm dulu , :(

Saturday, 24 December 2011

aww, kayra dgn dany dah 3 bulan  couple , ameen , mcm x percaya je , harap2 , kekal untuk selamenya , ameen :) harap2 arh , x gadoh lagi , bosan arh gadoh je ,semoga berjalan dgn baek , ilysm sayang , anje x nak tgk kite ada masalah lagi ,kalau ade masalah lagi , anje ucap selamat tingl sayang :) 
semalam , sumpah aty kayra sakit sgt , bile tgk pic dany dgln pompuan laen , kayra cube sabar je dgn semua nie , munkin allah nak uji kesabar kayra , hari nie pulax , g jumpe dany untuk selesai kan masalah, kayra g dgn , madi n hureen , masa dalam bas boleh pulax , dany cakap klu nat jumpe tegur2 arh , kayra rasa mcm kayra nie , membe dye bukan gf dye , sumpah wt kali kedua kayra sakit aty ,rasa mcm ade jarum cucuk , jantung kayra , x sangke dany boleh ckp mcm tu kt kayra ,sumpah hancur gile babi ,sampai je kt ts , madi pulak hilang kan diri risau kayra di wt nye , dah arh datang same2 , tibe hilang pulax ,terpakse arh kayra dgn hureen jalan mcm owg bodoh , tahap kesabaran kayra dah abis ,kayra wt keputusan , untuk tingl kan dany , errm, dany pulax nak jumpe kayra , akhir nye terbuka jugak hati nak jumpe dany , pastu kiteowg g , klcc , untuk selesai kan masalah , keras aty kayra nak tingl kan dany , tapi dye mintak satu lagi perluang , kayra bg , klu wt lagi memg kena tingl , dany nak tahu kayra x sgp hilang dany  , tapi kayra wt semua nie , cbb kayra x nak sakit aty lagi , untuk kali kedua , kayra x sangup ,  tapi semua dah oky , ameen :)) dany tahu x kayra terlalu sayang kan dany , kayra cume keras kepale je , tapi dalam hati , nak dany selalu ade untuk kayra , ilysm ::))

Thursday, 22 December 2011

i miss you so much

hari nie , kayra rindu sgt2 kt dany , tapi kayra kena tahan rasa rindu tu , mcm mane x rasa rindu, keluar pyrmd je , mesty ingt dany , semua tempat kayra g mesty ade kenangan kite, hihi , ilysm n imysm sayang , anje kamu selalu  rindu kt kamu :(( ,

:)

berape hari nie , mcm2 yg dh berlaku , tapi kayra tahu kayra tabah , untuk semua yg ape yg berlaku , kayra yakin , kayra akan jalan semua nie dgn tabah , semua demi seowg kayra sayang ,semua nie hanya ujin allah pada kayra , ape2 pown kayra bahagia sgt . cbb dany ade di samping kayra susah atau pown senang , makasih sayang , dany kayra rasa tenang tau bile dekat dgn dany , dua hari nie kite bayak abis kan masa bersama , kenangan tu kayra x akan lupe kan :) ...
x sangke pulax , kite boleh makan dgn mak , akq , ayah , mcm satu keluarge je , hihi , ape pown  thanx dany :))
aku sayang bagat sama kamu  ,  mau gadoh lagi k, kayra x sgp nak gadoh atau pown salah phm antara satu laen , kayra sedih tau klau kite mcm ade masalah , klu ade ape2 , kite selesai dgn baek k :)) , satu hal kayra x sgp hilang dany , maaf klu berape hari nie , kayra asik uji dany , kayra nak uji je , cbb nak tgk dany sgp x , :) maaf klu uji terlampau :)
                      oky arh sampai sini je ,
                                                                                :  YANG BENAR NUR KHAIRIAH MOHD NOOR :

Tuesday, 13 December 2011

kayra & dany :))

‎____░இஇ█▓░♥___________░இஇஇ█▓ ░♥ ___░இஇஇஇஇ█▓░♥_____░இஇஇஇஇஇ█▓░♥ _░இஇஇஇஇஇஇ█▓░♥_░இஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ ░இஇஇஇஇஇஇஇ█▓░░இஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ ░இஇஇஇஇஇஇஇஇ█இஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ _░இஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ __░இஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ ____░இஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ _______░இஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ _________░இஇஇஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ ___________░இஇஇஇஇஇஇஇஇ█▓░♥ ______________░இஇஇஇஇஇ█▓░♥ _________________░இஇஇ█▓░ ____________________இ█▓░♥ (⁀‵⁀,)♥ ♥ ♥ .`⋎´ ♥¸.•°*”˜˜”*°•. ♥ ... ♥¸.•°*”˜˜”*°•. ♥ ♥ ...•°*”˜˜”*°•.® RinDu KaMOo~ ║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║║║▌│
Cinta xKejam , Cuma Manusia Yang xPandai Menghargai Cinta ~

Monday, 12 December 2011

hari berganti hari, hidup kayra mcm2 dugaan datang,untuk memgguji kesabar kayra ,tapi kayra kena tabah dgn semua ujian allah bg dekat kayra semua yg berlaku ,semua ade hakikat nye kan ,semua bende kayra boleh tabah lagi , hanya satu je kayra x boleh tabah. kehilang orang paling kayra ,yaitu dany ,klu kayra hilang dany kayra x tahu ape akan jadi, cukup arh ape yg dah berlaku dulu dalam hidup kayra2 x sgp lagi klu berlaku kali kedua, hanya tuhan je tahu rasa sakit yg kayra rasa, harap semau x akan berlaku lagi , ameen, kayra harap hubungan kayra dgn dany baek2 je , akan sentiase berjalan dgn baek , kayra nak dany tau kayra terlalu sayang kan dany melebihi segale2 nye , ilysm <3 , hati ku hanya untuk mu , doa kan kami semoga bahagia dan x ade rintangan yg datang :)) 
  

                                                                                      YANG BENAR; NURKHAIRIAH MOHD NOOR <3

:(

semlm saya kua g kl , dengan koowg best gile n ade akq sekali , samapi je kami kt ts, terus g bb cbb nak bawak koowg g mamam, lepas anta koowg kt sana , saya g abail zila,n mintak zila teman g ts balik g abail my husband :)) , bile dany dah sampai kiue owg terus g bb, sampai je kt bb balik aq terus g kt tempat mamam ,saya pown mamam ,sambil tu saya suap my love rasa appy sgt2 tau, cbb dapat manje2 dgn dany ,n dapat maen suap2, :))  dah selalesai makan kiteowg terus g pavi , sampai je kt pavi aty kai x sedap tibe2 je, rasa mcm laen mcm pulax ,kai tetap senyum cbb x tapi nak owg tahu kai ade masalah ,tapi sebenar nyer ade , cbb x nak akq n dany risau , biar kai coowg je rasa sakit aty tu , kai dulu klu sakit aty abs arh ,x tahu arh jadi ape,tapi sekarg kai dh x nak mcm dulu lagi ,kai nak berubah x nak mara x tentu pasal cbb kai x nak hilang dany :)) cbb kai x nak hilang dany :(( ,dany ! semlm aty kai sakit aty sgt2 , cbb dye sentuh2 dany kai jujur kai x suka, kai x suka owg yg kai sayang ,kena sentuh dgn owg , klu x lebih2 kai x kesah tapi nie dh lebih2 , sumpah sakit aty tu sampai sekrg terasa, tapi kai tahu dany pown x suke kan kai phm ,( cbb tu semlm kai dok coowg kai nangsi ,dany taye kai 2 kenapa kai ckp x ade ape) maaf x bg tahu dany :(( terima kasih kt akq n adry cbb phm kai :)) kai hargai sgt2 ape yg akq n adry wt semlm untuk kai, kai tahu akq n adry x nak tgk kai masam muka , koowg nak tgk kai appy kan , sedaya upaya kai cbb tersenyum tapi x boleh aty nie terlalu sakit sgt :)) maaf klu kai terlalu cemburu ,kai cemburu ade sbb , mane ade pompuan cemburu tanpa cbb kan ,i love you so much sayang , tapi ape pown kai bahagia cbb dany dh wt terbaek semlm, dany wt kai appy , kai hargai sgt2, munkin semua yg berlaku hanya dugaan untuk kai ,sejauh mane kai boleh tahan ,kai cuba tahan dgn cemua nie, selagi kai boleh bernafaz ,kai akan cube demi hubungan kita,
setiap kali kai tulis blog kai akan nangsi , cbb  kehilang awak :(( ,                                                                                                                                                                                     yang benar 




                                                                               * NUR KHAIRIAH MOHD NOOR*