Saturday, 24 December 2011

semalam , sumpah aty kayra sakit sgt , bile tgk pic dany dgln pompuan laen , kayra cube sabar je dgn semua nie , munkin allah nak uji kesabar kayra , hari nie pulax , g jumpe dany untuk selesai kan masalah, kayra g dgn , madi n hureen , masa dalam bas boleh pulax , dany cakap klu nat jumpe tegur2 arh , kayra rasa mcm kayra nie , membe dye bukan gf dye , sumpah wt kali kedua kayra sakit aty ,rasa mcm ade jarum cucuk , jantung kayra , x sangke dany boleh ckp mcm tu kt kayra ,sumpah hancur gile babi ,sampai je kt ts , madi pulak hilang kan diri risau kayra di wt nye , dah arh datang same2 , tibe hilang pulax ,terpakse arh kayra dgn hureen jalan mcm owg bodoh , tahap kesabaran kayra dah abis ,kayra wt keputusan , untuk tingl kan dany , errm, dany pulax nak jumpe kayra , akhir nye terbuka jugak hati nak jumpe dany , pastu kiteowg g , klcc , untuk selesai kan masalah , keras aty kayra nak tingl kan dany , tapi dye mintak satu lagi perluang , kayra bg , klu wt lagi memg kena tingl , dany nak tahu kayra x sgp hilang dany  , tapi kayra wt semua nie , cbb kayra x nak sakit aty lagi , untuk kali kedua , kayra x sangup ,  tapi semua dah oky , ameen :)) dany tahu x kayra terlalu sayang kan dany , kayra cume keras kepale je , tapi dalam hati , nak dany selalu ade untuk kayra , ilysm ::))

No comments:

Post a Comment