Thursday, 19 January 2012

bagi koowg bende tu sikit tapi nie soal aty dan berasaan , hati pompuan susah kite nk jage cbb aty pompuan lebut , jgn sampai aty kami keras sush nanti , aku x kan terasa kalu bende tu x menyakit kan aty , maaf kalau aku nie kuat buruk sange ,   aku pown x nak jadi mcm tu , tapi awak x tahu aty saya dah puas di maen kan oleh laky,Cukup arh ape yg dyeowg dah buat , fiknah ,kianat, SUMPAH , aku fobia dgn semua tu , aku mahu satu jujur itu dah cukup , aku x kesah ko nak ingt ke ape pasal masa lalu , memg x di nafi kan , semua owg dalam dunia nie susah nak lupe kan masa lalu , tapi tlg arh jage sikit persaan aku , seolah2  , ko ingt dye lagi cara2 ko cakap mcm entah aku pown x tahu , ko penah pikir x , kadang2 aku cakap pasal bende lepas cbb , ko    kadang2  cakap pasal dye . aku sakit tahu x sakit iye mcm mane , ko x tahu cbb ko x ade dalam diri aku . ko x tahu , jujur aku x penah mcm nie , bodoh , akan  aku , cbb laky aku jadi mcm nie , aku x kesah janji aku x tipu diri aku yg aku sayang kan ,  aku sgp wt ape aje asal kan , ko appy , semua owg x tahu aku pendam kan perasaan mcm mane , x semua tahu , aku x nak owg rasa sakit , biar aku yg sakit , maaf kalu aku x luah kan , cbb aku x nak koowg rasa ape aku rasa , sumpah cukup aku rasa sakit dulu , aku x nak rasa lagi sakit dye terlalu dalam , x semua owg rasa mcm nie , sape tahu kesah aku , je tahu mcm mane rasa sakit tu , x penah aku tulis blog sampai nangsi seterok nie , sumpah sakit , aku x mintak lebih hanya kasih sayang , (aku pown bosan gadoh ko ingt aku suka ke mcm nie , aku x suka , aku dah puas dgn gdoh dalam hubungn , 5 tahun aku dah rasa sakit hati , deki ,kianat ,curang ,) <------bagi aku memg dah nasip aku mcm nie , kalu ko rasa aku bukan terbaek untuk engkau lepas kan aku ,dengn cara baek , cbb aku x sgp , aku ade alah aku , aku x nak jadi owg laen , aku manusia ade aty dan perasaan , AKU NAK ENGKAU TAU ,KALAU KITE X BERSAMA AKU TETAP SAYANG ENGKAU DAN X ADE SAPE BOLEH GANTI KAN KO DALAM HATI AKU , 
 
                                                                                      SALAM SAYANG UNTUK DANIAL 

Tuesday, 17 January 2012



ya allah kenapa aty kayra sakit sangt , bile dye sebut tentang ex dye , hati kayra sakit sgt nak mampos , kayra x kesah nak cakap pasal dye , tapi paling pedih bile cara2 awak dgn dye , seolah2 kite bersama awak ingt dye bukan saya , semua tentang saya awak ingt dye , saya tahu kadang2 kite cakap pasal Ex  , tapi bende saya bersama dye , saya x nak bg tahu cbb , saya jage aty awak , cbb saya x nak awak rasa sakit , maaf kalu saya majuk tadi , saya majuk ade cbb , seolah2 awak ingt dye bukan saya , (saat bersama) , awak kite dah nak masok 4 bulan , x akan awak nak igt dye lagi , dye penah x pikir  pasal awak , x akan , memg x di nafi kan , saya pown igt ex tapi saya ,dah buang semua tu , cbb saya nak awak je dalam aty saya ,walalu pown saya susah lupe dye tapi saya cube untuk lupe dye ,dgn izin allah saya dah lupa tentang dye owg , awak saya tahu awak susah lupe dye , saya phm , izin kan saya pergi , awak pikir arh dgn baek , untuk hubungan kite , kalu pisah itu terbaek , kita jalani , k , awak g dekat dye , klau dye x boleh bahagia kan awak saya sentiase tunggu awak (ini contoh kalau itu awak nak ) kalau x nak bg saya masa untuk saya tenang , awak kalu saya x syg awak x arh saya berubah , secepat mcm tu, ade ke owg nak berubah mcm tu sekali , x ade kan , x tahu arh kalau awak ade jumpe lebih baek daripada saya  ! munkin nie semua dugaan untuk kayra bile dah berubah , dgn masalah keluarge lagi , x ape kayra tabah hadapi semua nie , walau pown aty sakit , kayra tetap senyum untuk semua nie , hanya kayra nak bg tahu kayra terlalu sayang kan kamu , tlg phm kayra kali nie kayra nak mintak tlg , bg kayra tenang , harap awak phm saya ? 


                                                                             ! YANG BENAR NUR KHAIRIAH MOHD NOOR!

Friday, 13 January 2012


aww, tak sabar iye aku nak berubah mcm dekat gambar dekat ats nie , amin t'buka jugak aty aku , makasih allah ko telah buka aty ku , makasih jugak kt ucuk cbb, telah ubah ayg n bagi semamgat kt ayg  untuk berubah ,harap2 bile aku beubah pada tangl 22.01.2012 bdy akq , hubungan aku dgn dye lebih baek  , n semoga kiteowg kekal ,tabah kan jiwa kami untuk terus bersabar , x lame lagi hubungan aku dgn dye nak masok 4bulan , harap dugaan yg datang kiteowg tabah menjalani :) ilysm sayang ,aku sentiase cayang dekat ucuk :) 

Tuesday, 10 January 2012

:(

hari nie kt rumah ade masalah , aku sedih sgt2, tau cbb akq bg tahu tadi  , mak nak bawak aku balik endo , aku bukan x nak ikut tapi aku x nak t6ingl kan owg aku sayang dekat cini , ayg sedih sgt2 ucuk , ayg x nak tingl ucuk ayg nak ucuk ! ya allah dugan ape lagi yg ko berikan padaku , allah harap2 mak x jadi bawak aku , n mak ubah pikiran x jadi , kalau g sekejap x ape , nie dok sane selame iye aku x nak , ucuk :( ayg sedih banget ,

Monday, 9 January 2012

aku tahu bertape besar rasa sayang engkau dekat aku , rasa cinta kt aku , sumpah aku hargai sgt2,maaf kalau hari nie aku laen mcm, aku pown tak tahu nape dgn aku , munkin terbawak2 (p) kowt , harap ko phm aku , aku tahu ko sentiase phm aku n terima kasih untuk semua ape yg ko dah wt dekat aku , aku x penah dapat laky sebaek ko , pertama kali aku jumpe ko aku tahu ko terbaek untuk aku , makasi allah ko temu kan aku dgn dye , aku sayang dye sgt 2, aku takut hilang ko sayang !maaf kalau berape berape hari nie aku sakit kan aty ko , aku x ade niat , aku cume nak uji ko tahan ke x dgn peragai aku , aku dah baca blog ko sedih sgt , adai satu hari nant ko x ade di sisi aku , sejujur iye aku x akan cari menganti ko , cbb aku tahu x ade lelaki sebaek ko , aku aka bersumpah tutup pintu hati aku untuk terima sesiap , tapi buka kan aty aku kalau laky tu sebaek ko , kalau aku couple pown memg jujur kesian sape couple dgn aku , aku x akan betul maen2 je , kalau adai aku tak ade , cari arh pompuan yg boleh jage ko , sayang ko , lebih baek daripada aku , cbb aku x sgp kalu owg sakit atau pown luka kan aty ko sayang ! aku harap semua ape yg ko impi kan2 di tunai kan oleh , allah !nat aku kan ubah menjadi yg terbaek untuk kite , aku akan tunai kan , ape kite janji , amin 1.2.2012 aku akan berubah , aku harap bile aku dah berubah ko x akan sia2 kan aku , aku berubah demi allah untuk jalan yg benar n aku wt semua nie untuk hubungan kite supaya allah merestui kita , keluarge aku dah terima ko dalam hidup kami , sekarg restu allah yg kite tunggu itu lebih penting , ilysm ucuk ,

                                                      
                                                                                 YANG BENAR NUR KHAIRIAH MOHD NOOR :)