Monday, 9 January 2012

aku tahu bertape besar rasa sayang engkau dekat aku , rasa cinta kt aku , sumpah aku hargai sgt2,maaf kalau hari nie aku laen mcm, aku pown tak tahu nape dgn aku , munkin terbawak2 (p) kowt , harap ko phm aku , aku tahu ko sentiase phm aku n terima kasih untuk semua ape yg ko dah wt dekat aku , aku x penah dapat laky sebaek ko , pertama kali aku jumpe ko aku tahu ko terbaek untuk aku , makasi allah ko temu kan aku dgn dye , aku sayang dye sgt 2, aku takut hilang ko sayang !maaf kalau berape berape hari nie aku sakit kan aty ko , aku x ade niat , aku cume nak uji ko tahan ke x dgn peragai aku , aku dah baca blog ko sedih sgt , adai satu hari nant ko x ade di sisi aku , sejujur iye aku x akan cari menganti ko , cbb aku tahu x ade lelaki sebaek ko , aku aka bersumpah tutup pintu hati aku untuk terima sesiap , tapi buka kan aty aku kalau laky tu sebaek ko , kalau aku couple pown memg jujur kesian sape couple dgn aku , aku x akan betul maen2 je , kalau adai aku tak ade , cari arh pompuan yg boleh jage ko , sayang ko , lebih baek daripada aku , cbb aku x sgp kalu owg sakit atau pown luka kan aty ko sayang ! aku harap semua ape yg ko impi kan2 di tunai kan oleh , allah !nat aku kan ubah menjadi yg terbaek untuk kite , aku akan tunai kan , ape kite janji , amin 1.2.2012 aku akan berubah , aku harap bile aku dah berubah ko x akan sia2 kan aku , aku berubah demi allah untuk jalan yg benar n aku wt semua nie untuk hubungan kite supaya allah merestui kita , keluarge aku dah terima ko dalam hidup kami , sekarg restu allah yg kite tunggu itu lebih penting , ilysm ucuk ,

                                                      
                                                                                 YANG BENAR NUR KHAIRIAH MOHD NOOR :)

No comments:

Post a Comment