Tuesday 17 January 2012



ya allah kenapa aty kayra sakit sangt , bile dye sebut tentang ex dye , hati kayra sakit sgt nak mampos , kayra x kesah nak cakap pasal dye , tapi paling pedih bile cara2 awak dgn dye , seolah2 kite bersama awak ingt dye bukan saya , semua tentang saya awak ingt dye , saya tahu kadang2 kite cakap pasal Ex  , tapi bende saya bersama dye , saya x nak bg tahu cbb , saya jage aty awak , cbb saya x nak awak rasa sakit , maaf kalu saya majuk tadi , saya majuk ade cbb , seolah2 awak ingt dye bukan saya , (saat bersama) , awak kite dah nak masok 4 bulan , x akan awak nak igt dye lagi , dye penah x pikir  pasal awak , x akan , memg x di nafi kan , saya pown igt ex tapi saya ,dah buang semua tu , cbb saya nak awak je dalam aty saya ,walalu pown saya susah lupe dye tapi saya cube untuk lupe dye ,dgn izin allah saya dah lupa tentang dye owg , awak saya tahu awak susah lupe dye , saya phm , izin kan saya pergi , awak pikir arh dgn baek , untuk hubungan kite , kalu pisah itu terbaek , kita jalani , k , awak g dekat dye , klau dye x boleh bahagia kan awak saya sentiase tunggu awak (ini contoh kalau itu awak nak ) kalau x nak bg saya masa untuk saya tenang , awak kalu saya x syg awak x arh saya berubah , secepat mcm tu, ade ke owg nak berubah mcm tu sekali , x ade kan , x tahu arh kalau awak ade jumpe lebih baek daripada saya  ! munkin nie semua dugaan untuk kayra bile dah berubah , dgn masalah keluarge lagi , x ape kayra tabah hadapi semua nie , walau pown aty sakit , kayra tetap senyum untuk semua nie , hanya kayra nak bg tahu kayra terlalu sayang kan kamu , tlg phm kayra kali nie kayra nak mintak tlg , bg kayra tenang , harap awak phm saya ? 


                                                                             ! YANG BENAR NUR KHAIRIAH MOHD NOOR!

No comments:

Post a Comment