Wednesday, 1 February 2012

aww! berape hari yg lepas kayra gadoh besar dgn dany , sampai kayra nak putus dgn dye ! dah nak putus akak angah dgn mak cakap jgn cbb satu keluarge dah sayang dany ! x akan pasal dye kiteowg nak putus ade betul jugak cakap mak kayra :) ! dengan pikiran matang kayra terima dye balik dalam hidup kayra ! kalau lagi sekali berlaku kayra x akn terima dany lagi ! susah kalau aty pompuan dah keras ! jage arh baek2 seblom aty kami keras hihi :) sekali tak nak tetap x nak :) ! biar akan semua tu berlalu asal kan tak terjadi lagi , amin! tapi dgn b'kat semua yg berlalu , kayra dgn dany semakin manje n rapat amin kalau bende nie terus macam nie harap alah kekal hubungan kami ! kayra dah penat untuk jalanni semua dugaan nie ! tapi walau mcm mane pown kayra kena tahan untuk hubungan kami jugak ! hanya tuhan je tahu bertapa saya iye kayra dekat dany ! berat tau kalau lepas kan dany tapi kalau terpakse kayra akan lepas kan ! kayra susah owg iye untuk phm n setia ! tapi kalau dye telah setia sye akan tetap setia ! kayra harap semua bende lepas x akan jadi lagi kayra x sgp sayang ! satu hal kayra x suka bile pompuan sentuh dany ! kayra mampu senyum tapi hanya tuhan tahu bertapa sakit iye aty kayra ! sekarg kayra senyum x akan cakap ape2 cbb kayra malaz nak buka mulut ! takot aty owg terluka ! biar aty kayra sakit :) kayra rehdo :) ! sayang ilysm n kayra janji x akan tingl kan ucuk kalau x ade cbb ! kalau ade cbb maaf kan kayra cbb x boleh terus kan ! cbb kayra  x nak tambah sakit ! harap ucuk phm ! ya allah kuat akan aty kayra untuk terus tempuhi semua dugaan mu nie ! setiap derita mesty ade jalan yg akan bahagia kan seseowg ! 
maaf kalau berape bulan nie kayra sakit kan aty sayang ! kayra x ade niat kayra nak tgk sejauh mane dany sayang kan kayra ! semua yg kayra wt dany tabah menjalani iye ! terima kasih hari semua yg telah dany wt kayra happy sgt2 ! kayra  akan hilang kan memori kite berjalan kemane pown jua! kalau satu hari nati kalau kite x ade jodoh ! kenangan kite kayra akan ingt sampai bile ! walau pown masa tu kayra ade penganti dany ! M.D.P tetap dalam aty kayra! sayang kamu selame iye :)  
                                                                                        SAYANG KAMU KETAT2
                                                                             YANG BENAR NUR KHAIRIAH MOHD NOOR <3

No comments:

Post a Comment