Friday 24 February 2012


hari berganti hari , aku rasa bahagia sgt x mcm sebelum2 nie sedih je , aku harap bahagia aku dapat nie kekal , aku dah tak sagp sedih , cbb sedih tu menyakit kan , hanya diri kite je rasa semua tu orang laen tak tahu , aku  harap dugaan yg datang nat tak sesakit mcm bulan2 lepas , kite nie tak sah kalau tak ade dugaan kan , tapi tak ape aku terima munkin allah nak uji kami , amin  aku kuat kan diri untuk terima semua nie, terima kasih jugak dekat my husband cbb ade disisi aku teman hari2 aku , nie aku rasa arh kan tapi tak tahu kalau dye , sekarg dye bayak jage aty aku , dye tak nak aku jatuh dekat orang laen  , aku suka cara dye kongkong aku ,cara dye manje dgn aku , cara dye bagi kasih sayang , semua tu aku hargai sgt2 , makasih untuk semua nya  , aku harap tak ade orang 3,4,5,6 , biar kan kami terus mccm nie ,
   

daddy maaf kan mummy k , cbb berape hari nie mummy tak teman daddy mcj , mummy harap daddy phm mummy , tapi yang pasti , mummy tetap sayang kan daddy sampai bile , rasa sayang tu tak akan hilang , selagi daddy masih ade disisi mummy , i love you so much daddy ,  mummy selalu miss daddy tau :) 
jage aty mummy tau jgn bagi dye pecah , kalau pecah ! sungguh sakit daddy , :( 

No comments:

Post a Comment