Saturday, 31 December 2011

awww, semalam gembira sgt aku , makasih sayang cbb bawak ayg g jalan2, makasih bayak2 jugak cbb bawak ayg pergi titiwangsa akhir iye ayg dapat jugak pergi sane , ayg ingit lagi masa tu ,kita ak cari taman titiwangsa , kita jalan panas lax tu , tapi ayg x kesah cbb ade sayang masa tu ayg rasa , bahagia sgt mcm x percaya je , kita boleh jalan sama2 dua owg je mcm mimpi pown ade , ayg rasa tenag je bile sampai taman titiwangsa , ucuk ayg nie bayak betul dye mamam semalam , ayg cuap sayang sweet kan masa tu , ingt lagi ayg picit kaki sayang ,, ayg tarik bulu kaki sayang , kelakar kan masa tu , kita asik gelak je sakit tau perut ayg :) pastu kita jalan nak g lrt , nak g bukit bintang , sampai kt sane kita jalan kt pavi pusing kjp kt sane pastu kite g bukit bintang , jumpe pulax maro , errrrm, jalan kt ts pulax kjp terus jalan nak g lrt nak g bandar tasik selatan , nak mto terus g umah aku , g mamam dgn keluarge aku , aku mcm x percaya je ayah boleh restui hubungan kite , pertama kali ayah boleh terima sayang tau :) ,pastu kita lanjut kan perjalan kita kt pyrmd , pusing jumpe pulax ci madi . aku dgn dye g kt luar pyrmd dok2 kjp kt sane , nak dekat2 pukul dua belas , aku ,akq n dye , maen mcm budak kecik lari2 , ape pown aku appy sgt , tau cbb x penah aku rasa bahagia mcm tu , makasih sayang untuk semua iye , pas bunga api  kua , aku lax rasa nak minum air g tampat biasa kitaowg selalu lepak , tibe2 asha ajak lepak minum2 , sampi je  kt sane aty aku panas sgt bile tgk muka pompuan tu , panas gile hati aku , mood aku terus hilang , mcm x ade mulut pulax nak cakap , suka sgt pas2 , mcm !!#!@$#$%%$^^&^*&^  , sayang ayg mintak maaf tau kalu semalam mood ayg hilang , cbb tgk muka DYE !
ilysm sayang  ,
ohh iye lupa pulax ,
azam aku 2012 nie , semoga aku dgn dany kekal ameen, semoga ape dye kami ingt kan tercapai ,
2: semoga aku dapat kerje , lebih bagos ameen :)
            
                                                                                    YANG BENAR: NUR KHAIRIAH MOHD NOOR

No comments:

Post a Comment